Hejjsan :P

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte kunnat för
min dator har varit konstig men nu värkar den vara
ok igen :D

Va ju på ridlektion i tisdags och det gick väl så där :/
Vi hoppade .
Det gick bra först men sen stannade hon  en massa gånger på ett
hinder , för sadlen är konstig och glider fram för att den inte passar henne :((

Och issa åkte av och hon har jätte ont i hennes finger så hon kan inte va
med på  hoppträningen i dag som hon skulle ...

Men jag ska på hoppträningen som vanligt och jag hoppas det
går bättre idag :)))

Smillan är så söt när hon rullar sig xD <3
En utav dom första bilderna vi laddade  upp på bloggen =)

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0