Lite om igår :)

Blev lite dålig uppdatering igår men de va för
att sanna och jag jobbade ju nästan hela dagen :P
Vårat jobb va ju att baka muffins och och göra
"reklam" för muffinsplåtar xD
Haha fast de va jätte kul och vi tjänade
200 kr var faktiskt!
Men efter vi hade jobbat så kom emma och så skulle
vi gå på marknaden fast vi gick aldrig på marknaden xD
Haha vi gick och träffade några fast dom stack efter
ett tag och då gick vi och käkade pizzaaa sen
stack vi till stallet :)

De fick bli lite dressyr och de gick jätte bra , vi red
med martingal med så ah .
Fast jag kunde inte rida så länge för jag hade så
sjukt ont i ryggen :(

Fast då red emma och de gick väl bra för henne :)

Mendans hon red så gjorde jag och sanna
ett klipp om hur man blir av med mygg xD
hahahah den kommer nog upp senare idag !

Men nu ska jag upp till stallet och släppa
ut hästarna :)


Ha de bäst


Kommentarer
Postat av: Chocolat

Fin blogg!!<3 Och söta hästarXD

2011-10-02 @ 10:21:47
URL: http://mjauuchoco.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAH det gick jätte bra för mig.. var bara SJUUKT ÄCKLIGT!!! XDD

altså, jockeyläder är inget för mig ;) ;) ;)

2011-10-02 @ 11:23:11
URL: http://islandshestchey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0