10. 10 saker du inte visste om mig

1. jag hatar spindlar och får panik om jag ser en !

2. jag älskar husler och redbull .

3. oboy är det bästa som finns !

4. jag är ett stort fan av justin bieber och har varit de i över 2 år .

5. jag kan inte sova utan gosedjur xD.

6. jag är alltid rädd att någon jag älskar ska dö.

7. hästar är det BÄSTA som finns <3

8. jag kommer snart inte på fler saker.

9. jag älskar att sova !

10. om jag inte får sova blir jag as tjurig och är sur hela dan :P


hehe skrev mer "sanningar" :P


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Spindlar... inte Urban väl?

2011-09-25 @ 12:50:00
Postat av: Anna Englund

Allt det stämmer+att du är en underbar och supergo tjej=)!

2011-09-26 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0