19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det

jag har faktiskt 4 bästisar så jag lägger upp på alla (:

Jag börjar med sanna :D
Sanna och jag har varit bästisar i över
2 år <3
Hon är en helt underbar vän som man alltid
skrattar med.
Hon har alltid ställt upp för mig och funnits för mig<3

jag älskar dig sanna<3






sen har vi emma <3
Emma och jag har varit bästisar i 1 år
tror jag ?
eller mer :)
Emma är helt sjukt snäll och rolig !
Vi har sjukt många minnen tesammans .
Har alltid lika kul med diggg<33

malin och emma xD älskar dig emma<3



Sen har vi Malin (som är på bilden ovan)
Malin och jag har varit bästisar i 2 år typ <3
Jag älskar allt med denna chey!
Hon är helt underbar och sjukt rolig !
Våra minnen är awesome!



älskar dig maliiin<33



Och sist men inte minst har vi Isac<3
Isac och jag har varit bästisar i typ 1 ½ år
skulle jag tro<3
Han ställer alltid upp för mig och vi kan
prata om precis allt !
Han är helt underbart snäll och roliig !

jag älskar dig isac<3


jag har världens finaste vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

älskar dig också bääääääästis <333

2011-09-29 @ 18:40:35
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: maliiiin

awwww,älskar dejj med iisssssaaaa bästiiss festiisss <33333

2011-10-01 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0