Bätteropp ♥

Var ju på bätteropp igår och han inte blogga när jag kom hem mer än ett
litet kort inlägg så skriver om det nu istället :P

När jag kom upp till bätteropp så var det typ bara Mirra som var ledig
men det gjorde ingenting :)

Har bara ridit en gång innan på henne och det var på ramsölägret
så aa det var ju liksom inte en redig lekton

Jag gick in till henne och ryktade henne :D
och sadlade och tränsade :P

Sen gick vi alla ut till banan och det var hoppning som stod på schemat ♥
Hon var redan jätte mysig och fin att rida när jag började rida
Sen började vi hoppa och shiit vadlånga hopp och höga hon gör xD

kändes som jag var i ganska dålig balans över dom första hindrerna men sen
kändes det stadigare

Hon var värkligen jätte duktig resten av tiden :D ♥


           Pricken slappar :))) (min katt)
                    
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0