Gårdagen i stallet :D

Igår va jag ju med issa och emma och några killar:)

det regnade ju en massa och då tänkte jag att det slutar väll snart så
jag cyklar upp senare och se slutade det inte regna

och dum som jag vaså cyklade jag upp till stallet
när det regnade som mest xD

När jag tog in smillan och stog och ryktade henne så kom det två
paddor inhoppande i stallet hihi ^^

Och då fick piggelin och knatte damp och attackerade dom
stackars paddorna :/

Sen stack jag ut och red i ösregnet men smillan var jätte duktig ändå
red dressyr :D

Sen kom mamma och hämtde mej :)))



                    

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Å vad söt Pigge var på den bilden!

2011-09-22 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0