Hahhahahahahah xD

Måste bara berätta en jätte rolig grej som hände när
jag och mamma red hem som vanligt efter hoppträningen

När  vi skulle 
rida in i skogen som är preecis innan stallet så
red jag lite före och var nästan framme vid grinden
när jag hörde en massa knak och grenar som knäcktes

och när jag kollade dit så såg jag något stort bakom en buske några meter framför mej :)

så jag bara : MAAAAAMMMMAAA DET ÄR ETT VILDSVIN HÄR HJÄÄÄÄÄLP!!!

och mamma typ kutade och skrek till mej att springa ut med smillan
ifrån skogen tillbaka till vägen

Och jag gjorde som hon sa och när jag var vid vägen så skrek
hon att jag skulle gå tillbaka för det var borta och precis då såg jag
det bredvid me mellan några träd

och smillan blev livrädd och börjar skena med mej där mellan
alla träd :s

Och sen bara tvärnitar hon så jag nästan höller på att flyga av och
ställer sig vid ett träd och kliar rumpan hahahha xD

och då kommer mamma springande och ropar att det kommer närmare
och hon ska skrämma det och jag bara tänker "nu dör mamma ! "

och sen slänger hon cyklen och springer imot ljudet och där står en
gubbe och ser helt förvirrad ut och han bara :

skrämde jag er ?

och jag och mamma börjar as garva och bara vi trodde du var ett vildsvin'

men det var inget vildsvin det var en gubbe som var ute och gick i skogen hahahah

Och den enda kommentaren han sa var " Blev ni rädda ? :o " när vi hade sprungit
runt och skrikit som galningar och trodde vi skulle dö där i skogen hahahahaa

snacka om att jag och mamma skrattade åt detta sen !!! :DDDD


                    

Kommentarer
Postat av: anton mårtensson

hahahahahah

2011-09-29 @ 20:08:55
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH,

seriöst var inte det pinsamt???

HAHAHAHAH jag dog ju nu xDDD

2011-09-29 @ 20:12:07
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; haha jo iofisej <- särskrivning xd

2011-09-30 @ 16:09:16
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Anna Englund

Hahahahahahaha=)!Förstår att det var läskigt ett tag,tur att det inte var något vildsvin=)!

2011-10-01 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0