Hejj alla glada bloggläsare ♥♥♥

Tjudeluttan :D
Nu har issa åkt till kalmar för ett tag sen så nu sitter
jag här och kollar bloggar och lyssnar på musik :)

Kan säga att jag och issa hade en jääättte rolig natt/kväll <3

Blir att åka upp till mina små älsklingar senare ...
blir nog att köra en hoppövning som jag hittade i
häst/ryttare :)
Får ju den en gång i månaden eftersom jag är medlem på
bätteropp =))

Sen när jag kommer hem ska vi äta kräftor!!
Det är det bästa som  finns :DDDDD

men iaf tar jag nog med kameran till stallet så det blir nog
en del bider ikväll för det vill ni väll se ? :P

''
                     Någon gullig bild jag tog :D





               Fälleryttarna en vanlig morgon ! (Y)

                   




Kommentarer
Postat av: Anna Englund

Vilka fina bilder=)!Så söta ni är=)!

2011-09-26 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0