Hemma :D

Hejjsan nu har jag kommit hem från stallet eller jah har varit hemma ett tag :D

Idag red jag dressyr  hon var väldigt pigg men det är ju bara kul
om hon  fortfarnade går att kontrollera och få att gå i form och
kröka på nacken lite

 men det var lungt för min lilla
sötnos gick och krökte på nacken nästan hela tiden ♥

Imon ska det vara orienteringstävling på fälle så dom har
ställt upp en massa partytält så jag red imellan dom och tränade henne
på att våga gå förbi massa fladdrande presseningar som hängde på
en lina och fladdrade :)

Det gick ganska bra men först var hon ganska rädd ...


    Blir en bild på den häst som jag älskar mest i världen ♥

Imon blir det nog att åka upp och kolla på hopptälingen som är på bätteropp
sen stallet och rida min lilla busunge :D
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0