uteritt :)

Idag så va de ju studiedag och som
jag skrev så sov jag och sanna hos emma.
vi vaknade väl vid typ 11 eller något
och då kollade vi klart på en film som vi
inte orkade kolla klart på igår xD
Sen gjorde vi oss i årdning och sen åkte
vi till samuel (;
Sen åkte sanna och emma och jag åkte väl
typ 2 timmar efter dom :)
Sen åkte jag upp till bätteropp och idag
va de uteritt och jag hade pärlan :D
Hela passet va helt underbart !!!
Hon va helt sjukt duktig och gick i form
hela passet och lyssnade jätte bra .
Hon va lagom frammåt och va inte alls
så "tittig" som hon brukar vara .
Så jag är super nöjd :DD


Men nu måste jag plugga och senare sova .


älskar dig smillan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0